مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-02اجتماعي

فارس من| مدرسه شهید صدوقی خوابگاه نمی شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پاسخ به این مطالبه مردمی که مدرسه شهید صدوقی کرج به خوابگاه تبدیل نمی شود بلکه فضا برای آموزش فرهنگیان فراهم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، چندی پیش مخاطبان خبرگزاری فارس من، مطالبه خود را تحت عنوان به ثبت رساندند.

  شرح این مطالبه از سوی مخاطبان فارس من به شرح ذیل است؛ به نام خدا محله ساسانی (خیابان شهید صدوقی) یکی از قدیمی ترین محله های شهر کرج، واقع در استان البرز می باشد.

این محله که بیش از 10000 نفر جمعیت دارد، دارای سه مدرسه دخترانه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول (مدرسه شهید قندی) و متوسطه دوم (مدرسه شهید صدوقی) بود که در حدود سال 1390 مدرسه متوسطه اول دخترانه تعطیل شد و اهالی محله مجبور به فرستادن دختران 12 تا 15 ساله خود به مدارس محله های اطراف شدند.

مثل اینکه متاسفانه مجددا تصمیماتی گرفته شده مبنی بر این که مسئولین دانشگاه فرهنگیان کرج قصد گرفتن مدرسه شهید صدوقی و تبدیل آن به خوابگاه دانشجویی یا یک دانشکده از دانشکدگان تربیت معلم دارند ! مدرسه شهید صدوقی دارای یک زمین وقفی است و از سال 1372 شروع به کار کرده است.

سالانه حدود 100 دانش آموز وارد این دبیرستان می شوند و جمعا حدود 300 دانش آموز که اکثرا برای خود محله ساسانی هستند در این مدرسه مشغول به تحصیلند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدرسه شهید صدوقی خوابگاه نمی شود

فارس من| مدرسه شهید صدوقی خوابگاه نمی شود